PUÇOL VCF I PROU

PEPE CLARAMUNT

VA DE BO

 VA DE BO



   Començem una vegada mes l'any penyer, enguany es presenta un any extrany, atípic, una temporada en la que a mes de estar pendents d'esta malaïda pandemia, tenim que soportar els constants desproposits d'uns dirigents que definitivament han perdut el nort. S'els ha anat de les mans tant el tema deportiu, com el social, com l'económic, etc. El mal que están fent a l'entitat es enorme i per aixó ara mes que mai, tenim que estar units i lluitar pel nostre VCF.

   Com sabeu hem donat suport a la plataforma "Espiritu Del 86" pero mos alegrem de la reunió en els de "Libertad VCF", es hora de unificar forçes i fer front tots junts a esta gentola.

   Dit aço es moment com cada any de pagar la cuota i de aportar idees per a esta temporada. Promte hauran uns regalets per als socis i socies. I per supost es moment de que si conegueu a d'algú que se vuiga apuntar nomes te que dir-ho. Donem la benvinguda a la penya a Mario Molins i recordem que per a formar part d'esta penya fa falta: pagar una cuota a l'any (ni rifes, ni loteries) tindre ganes de pasar-ho be, saber patir i per supost ser del VCF.


 


 Recomanem un nou llibre de l'història del VCF. En este cas es tracta d'un repás a tots els porters tant del primer com del segon equip. Es un llibre magnific escrit per Albert Carda, ple d'histories humanes que et sorprendan. A mes es de caracter benefic per als proyectes de "Valencianistes per la Solidaritat". "ENHORABONA" 

"Un héroe no necesita una capa, solo necesita un par de guantes"

  

Albert Carda, de raza portero, nos invita a que conozcamos bajo la lupa de su memoria las gestas de 125 guardavallas volantineros que abrazaron el nombre del Valencia C.F. desde su fundación: porteros titulares y reservas; del primer equipo o del segundo; jugadores de campo que circunstancialmente tuvieron que ponerse los guantes y los que esperaron una oportunidad que nunca llegó; algunos invitados, otros prestados. La historia del Valencia dentro de un rectángulo blanco, bajo tres palos cuadrados o redondos, desde detrás de una red cuadriculada que te pixela el estadio.

Entre esa lírica surge la poesía de la calle, la del portero doméstico, alejado en el tiempo de aquellos que transitaban la vida con pulmones destrozados por el carbón, o los que hacían malabarismos para no dejar viudas ni huérfanos en el reto de un día a día de supervivencia. Albert Carda es uno de esos enamorados de la portería, de esos que viven el escudo del murciélago como una religión y que ha decidido decirle al mundo que él será quien nos traiga las historias de esos arqueros de frontera, de nuestros paragoles de leyenda en el centenario del Valencia C.F, esos que nos siguen mirando de frente con anécdotas vitales que aún no se contaron, a mano cambiada y siempre bajo palos.

About Author Mohamed Abu 'l-Gharaniq

when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries.

Start typing and press Enter to search