PUÇOL VCF I PROU

PEPE CLARAMUNT

La Balada Del Bar Torino

   El passat 30 d'Octubre en el conegut pub de València La Edad De Oro, es presentá el llibre del nostre amic Rafa Lahuerta "La Balada Del Bar Torino". Ahí estiguérem.



   El acte estigué conduit per el gran periodista Paco Lloret i per l'històriaor Miquel Nadal. Presencia de vells amics i companys de grada de Yomus, Gol Gran, VCF-SUD, exjugadors del VCF com Fernando Giner, Roberto Gil, periodistes, personalitats importants del valencianisme com Don Juan Martin Queralt o Merche Peris o històrics aficionats com Paco Vaello, i molta mes gent que omplien el local.
   Com es normal Paco i Miquel estigueren magnífics i va ser un acte que a mes de presentar el libre tame valgué com reconeiximent a d'algunes persones com els mencionats Juan Martin Queralt, Roberto Gil, Paco Vaello i Merche Peris entre atres.
   

   Del llibre dir que es magnífic, en el moment començes no pots deixar-tel, emotiu, directe i que diu veritats com a punys que et fan reflexionar molt.  M'agradaria destacar tantes coses del llibre que el hauria de escriure casi tot, aixina que lo que vos aconselle es que vos el llegiu, simplement uns renglons:

"Yo no me fiaría nunca de los que viven en el alambre de la ilusión. Toleran mal los domingos de fútbol tedioso y aburrido, difícilmente soportan ganar ligas cada 30 años, creen que el fútbol es un espectáculo. No lo es. El fútbol espectáculo es una rareza. El fútbol espectáculo es una moda perversa propagada por algunos periodistas de salón que casualmente siempre van con el Madrid o con el Barça. 
El fútbol espectáculo acontece de vez en cuando pero no es lo habitual. Yo he visto grandes partidos del Valencia pero de forma muy esporádica. Lo habitual es la tensión, el barro, la militancia. Esa es la liga del Valencia, su forma de competir. No tiene alternativa. O es eso o será carne de inestabilidad."
Enhorabona Rafa

About Author Mohamed Abu 'l-Gharaniq

when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries.

Start typing and press Enter to search