PUÇOL VCF I PROU

PEPE CLARAMUNT

Desplaçament Al Camp Nou 14/04/2018

Desplaçament Al Camp Nou 14/04/2018


   Abans que res donar les gràcies al meu amic Antoniet que va conseguir les entrades per mig d'un amic.
   Eixirem el disapte a les 08:00, Antoniet, el seu fill Hector, el mitic Vicente "Palut", Javier, Esther i yo mateix Ono. Dos membres de la penya i dos ex-membres. El viage molt comodo, a les 12:00 ya estabem alli. Arreplegarem les entrades (menys mal que estaven, hi havia algun dubte) i anarem a acostar-se al camp. El dinar de categoria, per a repetir.
  Després anarem cap a l'estadi flipant com si estiguerem en un desplaçament de Champions. El camp plé de chinos, anglesos, etc.
  En el camp fotos i mes fotos.
   Impresiona pero no es el el camp que mes me ha impresionat dels que he vist. L'afició del VCF allá dalt, red davant, casi ni es veien de alts que están. Vaig penjar la bandera de la penya i me la feren llevar, la vaig tornar a posar, clar.

    El partit per a mi molt bé, donarem la cara pero no es pot fallar tant, desesperant dins del camp. Primera part molt, molt bona, faltà soles el gol. La segona comença be pero els meus temors se cumpliren. I ho vaig dir, com no marquem mos ficarán el segon i buff. Se acabó. Després vingué el penalt. En suspens, pero celebrarem un gol. Per cert, els vaig dir a Javier i Esther que si marquem el celebrem clar, pero els Almogavers o Boixos els teniem molt prop i mos insultarán aixina que ni mirar-los. I aixina va ser, celebrant el gol escoltarem al moment "Valencianos Yonquis i Gitanos", i es que u ya sap de va aço. Com no els ferem ni cas es callaren enseguida. Aixó si, Esther deia "Ens diuen a mosatros, vaig a esenyar-los la bandera". No la vaig deixar clar, será ultra jajaja.


   Una llastimá. Ocasió perduda per puntuar en el Camp Nou. Ixquerem bé. La tornada rapida. Tot molt bé menys el resultat. Vinga AMUNTT.



Onofre Garcia.




 
Paella-penyera

   Desde açi animarem desde el carrer barreres fent una bayarro-paella a la que acudiren Parreta, Bayarri, Naquerano, David, Marsaga, Jaume i el Dobló.

About Author Mohamed Abu 'l-Gharaniq

when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries.

Start typing and press Enter to search