PUÇOL VCF I PROU

PEPE CLARAMUNT

"PAPI, HUI JUGA EL VALENCIA ???"

Secció: Articuls Centenaris

"PAPI, HUI JUGA EL VALENCIA ???"


   Possiblement em penedisca sempre de no haver pogut gojar més dels actes del centenari del Valencia C.F., ha segut algo únic, irrepetible, això no vol dir que no em senta particep d'estos 100 anys d´història, tot lo contrari, el Valencia C.F. és més, molt més que tots els actes que s´han preparat i organitzat (tant per part del club, com fundació, penyes, falles...) al meu pareixer d'una manera molt acertada i en molts casos espectacular!!!

   El Valencia C.F. és un sentiment, una passió per uns colors, per un escut, és el que he vist sempre en ma casa, des de el meu abuelo Paco ( que sort la d'ell de poder vore jugar a Pep Claramunt), el qual guardava un puro "especial" per a quant el València tornara a guanyar una lliga i que malauradament i per molt poc, no se´l va poder fumar, però si que ho va poder fer mon pare en la primera lliga de Benitez (31 anys després), en l’idea de rendir-li homenatge al meu abuelo i a tots aquells que han estat al costat del Valencia C.F. en els bons però sobre tot en els mals moments.

   Això és el Valencia, algo especial, que passa de pares a fills, pur sentiment, i clar, ara sóc yo i el meu fill Nacho, en els seus dos abuelos (Chimo i Gonzalo), els que disfrutém d'esta passió, en el cas del meu fill convertida desde ben chicotet en una obsessió i clar, que tinc que dir yo...bendita obsessió!!!. Tots els dies vol posar-se qualsevol de les equipacions que té del Valencia C.F. o la de la Penya Valencianista, tots els dies vol dormir en elles i per supost l'equipació nova del centenari es la posa els dies grans, els dies de partit!!!.

   Tant chicotet i tant valencianista, m'agrada vore´l quant va caminant i s'agarra l'escut  i el besa ( puc dir que això és autèntica passió, perque Nacho no és de pegar besos!!!)

   Un any inolvidable, que pot ser més si es guanya algun títol ( segur que mon pare té algun altre puro "especial" per a l'ocasió) i que sort la de Nacho si ho pot vore i difrutar desde tant menut. Hauré d'explicar-li que això no és tots els anys que no se malacostume, que  nosatres som de patir però també som de TORNAR!!!

Alex Galcerá

About Author Mohamed Abu 'l-Gharaniq

when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries.

Start typing and press Enter to search