PUÇOL VCF I PROU

PEPE CLARAMUNT

COMUNICAT PENYES PUÇOL I VCF SUD

COMUNICAT  PENYES   PUÇOL   I   VCF SUD



 
  Este és un comunicat que mai haguérem volgut redactar, però el besamans organitzat per l’APV al president més infame que el nostre club ha tingut en tota la seua història ha fet que ens decidim a donar el pas d’abandonar esta coordinadora d’aficionats.
   Si ja mostràrem anteriorment la nostra disconformitat amb el seguidisme que, per acció o omisió, feia l’APV de les decisions de Meriton, l’escenografia colonial a la que es van prestar en la reunió del dijous 13 de febrer amb Murthy ens produïx ara un enorme rebuig. No volem formar part d’una estructura que es posa acríticament al servici propagandístic de qui, entre altres desficacis i faltes de respecte, afirma lo següent:
 “Vaig a recomanar bones inversions per al propietari, no perquè hui siga divendres i vulga guanyar dilluns, sinó perquè vull que el propietari tinga un model sostenible d´inversió i ventes durant els pròxims dos o tres anys" (Revista The Athletic 27-1-2020).
   Estes paraules estan en les antípodes d´eixa voluntat de voler arribar que van llegar-nos els nostres millors, els que van fer respectat este club que estimem. Si en l´APV se senten còmodes amb un model de gestió que ha fet del VCF un mitjà i no un fi, que sàpiguen, encara que segur que ja s´ho imaginarien, que amb nosaltres no comptaran. Considerem que estan contribuint a blanquejar als que han vingut al club a servir-se i no a servir.
   Per això, preferim posar terra pel mig i separar el nostre camí de l´APV. És una decisió dolorosa, però creiem que actes com el citat besamans no ajuden, precisament, a defendre l´aficionat valencianiste. No ens representen i ens avergonyixen profundament.
   No anem a participar d´eixa legitimació i vos animem als que estigueu descontents amb esta manera de procedir a que actueu en consciència. El VCF es mereix una APV que no faça de corretja de transmissió, com si fóra el sindicat vertical, dels que ens humilien continuament amb el seu menyspreu. Quan este servilisme desaparega, esperem tornar a integrar-nos en ella.
   Qualsevol xicoteta acció per a manifestar la indignació compta. La maquinària de generar desafecció de Meriton s´alimenta de la resignació de l´afició per a plantar-los cara (en la vida no tot són els diners). Intentarem estar sempre, en la mesura del nostre modest pes en la massa social del club, en la solució que algun dia possibilite que el nostre equip deixe de ser una mera sucursal d´una agència internacional de transaccions de futbolistes.
   Mentrestant, tractarem de fer tot lo contrari del que vol Murthy, que és que callem davant els danys infligits al VCF.  Amunt!



   Este es un comunicado que nunca hubiéramos querido redactar, pero el besamanos organizado por la APV al presidente más infame que nuestro club ha tenido en toda su historia ha hecho que nos decidamos a dar el paso de abandonar esta coordinadora de aficionados.
   Si ya mostramos anteriormente nuestra disconformidad con el seguidismo que, por acción u omisión, hacía la APV de las decisiones de Meriton, la escenografía colonial a la que se prestaron en la reunión del jueves 13 de febrero con Murthy nos produce ahora un enorme rechazo. No queremos formar parte de una estructura que se pone acríticamente al servicio propagandístico de quien, entre otros desmanes y faltas de respeto, afirma lo siguiente:
“Voy a recomendar buenas inversiones para el propietario, no porque hoy sea viernes y quiera ganar el lunes, sino porque quiero que el propietario tenga un modelo sostenible de inversión y ventas durante los próximos dos o tres años" (Revista The Athletic 27-1-2020).
   Estas palabras están en las antípodas de esa voluntad de querer llegar que nos legaron nuestros mejores, los que hicieron respetado este club que amamos. Si en la APV se sienten cómodos con un modelo de gestión que ha convertido al VCF en un medio y no un fin, que sepan, aunque seguro que ya se lo imaginarían, que con nosotros no van a contar. Consideramos que están contribuyendo a blanquear a quienes han venido al club a servirse y no a servir.
   Por eso, preferimos poner tierra de por medio y separar nuestro camino de la APV. Es una decisión dolorosa, pero creemos que actos como el citado besamanos no ayudan, precisamente, a defender al aficionado valencianista. No nos representan y nos avergüenzan profundamente.
   No vamos a participar de esa legitimación y os animamos a quienes estéis descontentos con esta manera de proceder a que actuéis en conciencia. El VCF merece una APV que no haga de correa de transmisión, como si fuera el sindicato vertical, de quienes nos humillan continuamente con su desprecio. Cuando este servilismo desaparezca, esperamos volver a integrarnos en ella.
   Cualquier pequeña acción para manifestar el descontento cuenta. La maquinaria de generar desafección de Meriton se alimenta de la resignación de la hinchada para plantarle cara (en la vida no todo es el dinero). Intentaremos estar siempre, en la medida de nuestro modesto peso en la masa social del club, en la solución que algún día posibilite que nuestro equipo deje de ser una mera sucursal de una agencia internacional de transacciones de futbolistas.
   Mientras tanto, intentaremos hacer todo lo contrario de lo que quiere Murthy, que es que nos callemos ante los daños infligidos al VCF.   Amunt! 


About Author Mohamed Abu 'l-Gharaniq

when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries.

Start typing and press Enter to search