PUÇOL VCF I PROU

PEPE CLARAMUNT

"EM VAIG EMOCIONAR"

Secció: Articuls Centenaris
"EM VAIG EMOCIONAR"


   No soc d’escriure pero esta vegada l’ ocasió ho mereix.

   El 24 de març era un día important per al Valencia CF perqué va complir 100 anys d’historia i per aixó estic content. Eren  les 9 h del matí cuant em vaig despertar i ya tenía  ganes de arribar a Mestalla, encara que faltaben 6 h per a començar les celebracions.

   Dos amics i jo, arribárem al camp sobre les 17 h cuant era el l’ homenatge de l’afició i després arribà l’homenatje esperat dels jugadors. No sé si eren els nervis o la primera vegada que vaig a un acte tan important, pero em vaig emocionar per dins i no em va eixir ninguna llágrima. Eixa sensació començá cuant començáren a eixir els jugadors que guanyaren la  copa de rey de 1999 i el dobletet del 2004, perqué eixos anys van ser una etapa molt gloriosa del club que la vaig viure com a expectador.


   Encara que el partit no va ser molt bó, perqué els jugadors no están com abans, m’ho vaig pasar molt bé junt als meus amics i la Penya Valencianista Puçol.

AMUNT VALENCIA

Jaume Garcia

About Author Mohamed Abu 'l-Gharaniq

when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries.

Start typing and press Enter to search